CABLE D’AURICULARS


N’Albert Fibla pel seu nom.
Agost 17, 2008, 7:27 pm
Filed under: Uncategorized

M’arriba el DVD amb clips de Picap i em sobta el de n’Albert Fibla. No tardo a extreure’l i a editar-lo al meu format per passar-lo al bar quan tingui llesta una llista de reproducció prou digna. És prou interessant; un recull de típics tòpics nacionals, ben recollits, que deixen en evidència les mancances que tenim i els sobrevalors que a voltes ens apropiem. Potser massa pessimista (sóc dels que, per exemple, la llengua catalana només està en perill quan ens qüestionem si està en perill). Escolta-ho, dues vegades, i treu-ne suc!

A nivell gràfic em recorda, moltíssim, a l’espot publicitari [sic.] d’Esquerra per les eleccions al Parlament l’any 2006. Per cert, el vaig trobar genial.

>Albert Fibla >MySpace >Espot ERC 2006


Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari